Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фарове за мъгла

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с фарове за мъгла

    Имам интересна ситуация, с красивата италианка. Фаровете за мъгла, не светват. Бушони и всичко останало е наред. Когато свържа Multiecuscan и вляза в настройките на body computer, фаровете светват. Индикацията на бутона светва и виждам как изписва On и Off при натискането му.

    Когато обаче запаля колата, тия особняци не искат да светнат. Без значение дали на габарити или на къси светлини.
    Някакви идеи?

  • #2
    Когато работи моторът и направиш теста от MES, светват ли?
    При неработещ мотор, когато натиснеш бутона, статуса на фаровете за мъгла в меню параметри променя ли се?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      При работещ мотор, не съм пробвал с MES.

      Иначе при неработещ, статуса в MES се променя. Светва индикацията на бутона и в менюто изписва On.

      Comment


      • #4
        Направи пробата с MES при работещ мотор, и виж дали статусът се променя при натискането на бутона.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Не, при работещ двигател нито светва бутона, нито се променя статуса в MES.

          Comment


          • #6
            Да разбирам, че и с MES не се палят при работещ мотор?

            Ако е така, премери напрежението на акумулатора при работещ мотор.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Забравих да кажа, до днес работеха нормално. Но направих адаптация на ECU, заради разни сервизни манипулации и смяна на газови дюзи.-
              Да, и MES не ги пуска, когато бачка двигателя.

              Мислиш че е 'умиращ' акумулатор ли? Сутринта според МЕС напрежението му беше 11.8 V. Вчера беше карана последно.
              Last edited by Ghostface86; d.m.y г., 13:36.

              Comment


              • #8
                Премери напрежението при работещ мотор.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Нямам уред сега, скъсаха му се кабелите. Иначе каква ти е идеята? Слаб акумулатор или проблем със зареждането?

                  Comment


                  • #10
                    Още малко информация. При контакт или работещ двигател, чрез MES мога да пускам фаровете. Минават теста успешно.

                    Когато съм на контакт, мога да ги пускам и спирам от бутона. Но запаля ли двигателя, вече не мога. Тоест ако са спрени, не мога да ги пусна. Ако са пуснати, не мога да ги спра. Става въпрос, за бутона на централната конзола.

                    Comment


                    • #11
                      Всеки път ли минава теста с mes при работещ мотор? По-напред беше писал, че не минава а това е важно да се знае.

                      Погледни стойността на напрежението с mes (при работещ мотор), щом няма с какво да го премериш.

                      Погледни също така статуса на параметъра ignition key on/off дали съотватства на реалната ситуация.

                      Така или иначе ще ти трябва мултицет, ако ще продължаваме да чоплим проблема.
                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:54.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Предния път не съм те разбрал. Винаги с MES са се пускали фаровете, при работещ двигател.

                        Сега ще проверя другото. Тъпото е че забравих да си купя нови кабели за мултицета.

                        Comment


                        • #13
                          Да не би да се опитваш да пуснеш фаровете за мъгла, докато нищо от останалото външно осветление не работи?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Чак толкова тъп, не съм.

                            ---------- Post added at 15:19 ---------- Previous post was at 15:12 ----------

                            Според MES при стартиран двигател, акумулатора 13.9 V. Като го спра, показва 12.3.

                            Comment


                            • #15
                              Трябва да стигнеш до означения конектор "D" - пин 1 (сив проводник с черна ивица) и да премериш напреженията спрямо шаси при ненатиснат и при натиснат бутон, докато работи моторът и въпросният конектор е включен.



                              Въпросният конектор се намира на гърба на боди компютъра, демек трябва да го демонтираш барабар с таблото с предпазителите, без да изключваш нищо.

                              Само откачи акумулатора докато правиш обръщането.
                              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:39.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X